Tietoa meistä

Suomen Musiikkilääketieteen Yhdistys perustettiin Helsingissä toukokuussa 2000. Jäseniä on tällä hetkellä 284, mukana sekä terveydenhuollon ammattilaisia että muusikoita.

Jäseniämme yhdistää kiinnostus muusikon terveyteen ja musiikin parantavaan voimaan. Kehitämme keinoja edistää muusikon jaksamista työssään. Teemme yhteistyötä musiikkioppilaitosten ja orkestereiden kanssa. Koulutamme lääkäreitä ja fysioterapeutteja osaamaan enemmän ja paremmin kohdatessaan kipeän muusikon. Olemme verkosto musiikin ammattilaisille ja amatööreille löytää osaava terveydenhuollon ammattilainen.

Yhdistyksen jäsenasioita hoitaa Mickael Parviainen. Häneen voi olla yhteydessä yhteydenottolomakkeella kaikissa jäsenasioissa. Yhteydenottolomakkeella voi myös jättää yhdistyksen hallitukselle viestejä.

Lähetämme jäsenmaksut ja jäsenkirjeet Yhdistysavaimen kautta sähköpostilla. Jäsensivulle kirjaudutaan käyttäjätunnuksella, joka on oma sähköpostiosoitteesi. Salasanan saat luoda itse. Julkisille sivuille pääsyyn ei tarvita kirjautumista.

Vuosittainen jäsenmaksu on 30 euroa (opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset 10 euroa). Liity yhdistykseen täyttämällä alla oleva liittymislomake.